Mina gravidbilder

 
Idag har jag varit iväg på mitt första fotojobb sen Ebbe kom. 
Såå skönt att komma iväg och göra något annat än "bara" vara hemma med barnen.
Gravidfotografering stod på schemat och det är alltid kul.
Det är något med dessa runda magar som jag inte kan få nog av.
Speciellt då man vet att det bara är för en kort kort tid den där magen finns där. 
Och förväntingarna man går med, vem det är som bor i den.. 
Allt är så knäppt och speciellt därför älskar jag just att fotografera gravida.
 
Skönt att börja komma igång igen lite smått.
Tanken är faktiskt att jag från februari ska börja jobba 1-2 dagar i veckan. 
Ebbe är bara 4 månader och jag sa från början att jag verkligen skulle vara ledig helt och hållet den här gången men jag kan endå inte hålla mig så jag testar. 
Eftersom jag är egen och kan göra lite som jag vill så känns det helt okej.
I början med Levi tog jag på mig för mycket jobb, egna projekt samt bildbyrå osv osv. 
Det ska jag inte göra den här gången, nu blir det ett jobb i taget till att börja med och det ska bli kul.
Hör av er om ni vill bli fotograferad eller om ni vet någon som vill fotograferas så bokar vi en tid.
Jag har även en hemsida som ni kan besöka där det finns lite mer info madeleneengh.com 
och maila mig gärna om ni har några frågos [email protected]
 
Tycker själv inte att jag fotograferade mina egna graviditeter speciellt mycket, men när jag kollar igenom mitt arkiv så hittade jag en hel del trotts allt. 
 
Det här är bara några av de bilder jag hittade på mina två helt olika graviditeter mellan 2014 - 2016.
fotografering - gravid - jobb
3
Carolina Hell

Vilka underbara bilder ! 🌸 Blir jag gravid igen får du gärna fota mig

Svar: Tack snälla. Det vill jag gärna göra :)
Madelene

Carolina Hell

Då är de bestämt :)

Svar: Det är det absolut :)
Madelene

Carolina Hell

Då är de bestämt :)