Sov Gott

 
 
Älskar att jag hitta den gamla järnsängen till Ebbe för 200 kr på en loppis i somras.
Hans barnrum börjar sakta men säkert bli klart.
Nu är det matta och lite tavlor som fattas.
Lakanet kommer från softgallery och sänghimmel från no74.
 
På natten sover han i en vagga brevid vår säng vilket har varit en bra lösning då Levi ofta kommer över till oss på nätterna.
Skönt att kunna lägga ner honon någonstans där storebror inte når honon.
Levi kommer jämt över till oss under natten så det är säkrast lillebror ligger ensam. 
 
I helgen åkte jag, Johan och Ebbe ner till Stockholm på en liten tripp.
Levi fick stanna hemma med mormor och morfar.
 
Vi passade på att gå ut och käka på lite finare restauranger och gör av med lite extra pengar i Mall of Scandinavia vilket var ganska lätt..
Jag som bara skulle satsa på att shoppa kläder till mig själv handlade i vanlig ordning bara till barnen och hemmet så än går jag runt i mjukisar men jag ska jobba på det..
 
Jag tycker det är såå tråkigt att shoppa kläder till mig själv nu när jag har barn och ett helt hus.
Speciellt nu när jag väger bra många mer kilon än vad jag brukar göra.
Och jag har kommit på att jag föredrar shopping på nätet än i butik, stå i kö för att prova kläder i en trång hytt är inte min grej.
Klick klick hemma i lugn och ro är så mycket skönare.